ולצמן לביטמן - תאונת דרכים

עלייה במספר תאונות הדרכים ב-2021: חשוב לקבל ליווי מיד לאחר התאונה

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Twitter

על פי דו"ח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודש שעבר אירעו 884 תאונות דרכים ברמת חומרה גבוהה, מהן 35 תאונות קטלניות ו-153 תאונות עם פצועים קשה. בתאונות אלו נהרגו 35 אנשים ו-174 נפצעו באורח קשה. בנוסף, התרחשו 3,061 תאונות ברמת חומרה נמוכה יותר, ובהן נפגעו קל 3,829 בני אדם. בין ינואר לאוקטובר קיימת עלייה במספר התאונות של 18.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

אם נפגעתם חלילה בתאונת דרכים, מגיע פיצוי ללא קשר לשאלה מי אשם בתאונה. כמו כן, חשוב מאוד לקבל ליווי מיד לאחר שהתאונה התרחשה, על מנת שיינתן פיצוי מלא על מכלול הנזק.

מניסיוננו הרב למדנו כי יש מקרים של פגיעה ברכוש בלבד, אך במקרים אחרים מתרחשות פגיעות גוף, בין אם אתם נוהגים על כלי רכב פרטי, רכב חברה, רכב דו-גלגלי או בתור הולכי רגל.

יש סוגים שונים של תאונות: תאונה בין שני כלי רכב, תאונה עצמית, הולך רגל שנפגע מרכב, ואפילו פגיעה נפשית כתוצאה מבהלה למרות שלא היה מגע. גם מקרה כזה יכול להיחשב לתאונת דרכים. גם אם אין לכם ביטוח מקיף או צד ג', בנסיעה ברכב יש לכם ביטוח חובה ולכן אם חלילה נפגעתם, אתם מבוטחים באופן אוטומטי ומגיע לכם פיצוי.

משרדנו מלווה באופן אישי נפגעי תאונות דרכים וכדאי שתדעו כי עלות הטיפול בהליך הינו באחוזים מתוך התוצאות, כך שלא תידרשו להוציא כספים עבור הייצוג מבלי שקיבלתם פיצוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן