ולצמן לביטמן - חברות ביטוח

ייצוג מול חברת ביטוח: יש סוכן – אז למה צריך עורך דין?

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Twitter

לכל אחד ואחת מאיתנו יש פוליסות ביטוח שונות: ביטוח בריאות, ביטוח מחלות קשות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי ועוד. ברוב המקרים, לשמחתנו, אנו משלמים את הפרמיות ולא צריכים לתבוע את חברת הביטוח.

אולם, יש מקרים בהם מתרחש אירוע שבגללו אנו נאלצים להגיש תביעה על מנת לקבל את הכספים המגיעים לנו. תביעות ביטוח רבות זוכות לסירוב בשל טיעונים שונים: אי גילוי, התיישנות, חריגים בפוליסה, אי התקיימות מקרה ביטוח ועוד. כאן המקום לציין כי דחיית התביעה על ידי חברת הביטוח היא לא סוף פסוק.

יש מקרים רבים בהם טיפלנו במשרד, הנוגעים לפציעות ולפגיעות, במסגרתם לקוחות סורבו על ידי חברות ביטוח, שטענו, בין היתר, כי הפגימה של הלקוח איננה מכוסה בפוליסה ו/או כי לא אירע מקרה ביטוח.

במקרים כאלו, גם אם אתם מבוטחים אצל סוכן ביטוח ולא דרך חברת ביטוח ישירה, רוב הסיכויים כי לא יוכל "להילחם" בסירוב ובמצב דברים כזה יש להיעזר בעורך דין על מנת לפנות לבית המשפט.

בעזרת ניסיוננו הרב, אנו פונים אל חברות הביטוח ודורשים את מה שמגיע ללקוח. ללא סיוע של עורך דין, בפעמים רבות, הלקוח פשוט היה נאלץ להשלים עם הדחייה ולא בצדק.

לכן, שילוב של סוכן מנוסה ועורך דין מנוסה יכול למקסם את הפיצוי עבור הלקוח ולהביא לו את התוצאות הטובות ביותר. הסוכן הוא זה שמתאים את הביטוח לצרכיו של הלקוח. אם הלקוח רוצה לממש את הפוליסה, ומסיבה כזו או אחרת חברת הביטוח מסרבת, אז פנייה לעורך דין מנוסה תוכל לסייע לו לקבל את הפיצוי הראוי במקרים המתאימים.

כמו תמיד, אתם מוזמנים לפנות למשרדנו לייעוץ ולליווי צמוד בנושא ייצוג מול חברות ביטוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן